• 1 Inloggade användare

Inloggade användare

Författare Meddelande Publicerad

Zeke
Hej! Jag har frågor som jag inte kan få svar på, tänkte att det bästa sättet att få klarhet i min situation är ju självklart att diskutera detta med er tjejer. :) Hoppas att ni kan hjälpa mej.
Till problemet: //Jag är en kille då alltså..,
Har träffat en tjej som jag gillar så otroligt mycket och jag trodde att hon gillade mej.
Vi har träffats under hela sommaren och hon har sovit hos mej osv. Varje gång vi går ut bland folk springer hon runt och kramar alla killar och gör sig till. I början var jag svartsjuk eftersom jag ville ha henne för mig själv men hon gjorde samma sak varje gång. Ville ju ha kvar henne i mitt liv så jag blundade för situationen eftersom hon oftast gick hem med mej. Mina kompisar har varnat mej för henne, de säger att de har sett henne hångla med flera killar under kvällar vi varit på fest :(
Jag är så trött på detta att jag sa till henne att jag inte tror att det kommer att fungera mellan oss. Hon bönade och bad och sa att hon älskar mej. Jag sa att jag inte vet hur vi skall göra och då sa hon -Ja det är nog bäst att vi bara är vänner, no hard feelings. Det har gått 1,5veckor nu och hon träffar förmodligen REDAN andra, jag är helt förstörd :(
Gillade hon aldrig mej, eller är det något spel för henne? Vad skall jag göra????
Zeke

Älskling4
Trodde detta var en tjej sida typ x).
Har själv blivit dumpad iförgår. Vill bara försvinna. Prata med henne, men tycker hon verkar omogen. Hon verkar inte kunna ha något redigt förhållande. Försök prata med henne annars.

Falamona
Fy fan!
Förstår verkligen att du blir sårad av ett sådant bteende. Hade aldrig klarat av en sån person.
Tyvärr tror jag inte att det är mycket att göra. Vänta tills du hittar en mognare och mer respektfull flicka. Det finns bättre tjejer än hon, jag lovar :)

Jashin
Mår man inte bra i en relation så ska man inte vara tillsammans. Hon vet att du kryper tillbaka till henne när hon har gjort fel. Många spelar känslor som inte finns. Ni kanske bara ska vara vänner eller gå åt olika håll.

Zeke
Tack, vad gulliga ni är :) Jag kan inte vara med henne och jag kan inte vara utan henne :(
Min stolthet säger att jag skall skita i henne, men mitt hjärtta säger någonting helt annat.
Tror ni att hon spelar att det inte rör henne i ryggen att vi bröt upp? Eller bryr hon sig inte?
Ingen av mina kompisar vet hur mycket jag lider eftersom jag inte visar det (där kommer till stoltheten igen).

Jashin
Zeke: Svälj stoltheten, eftersom hon håller på som hon gör så rör det nog henne inte i ryggen. Men jag har på känn att hon kommer att be dig att vara tillsammans igen. Ibland måste man lyssna på förnuftet och inte känslorna. Man måste svälja stoltheten och gå vidare, det kommer att kännas jobbigt i början. Men efter ett tag så inser man att det var rätt beslut.

foi
Åh, om jag var kille skulle jag blivit stört irriterad och svartsjuk för den delen.

limone
vem vet ifall det tagit på henne. men oavsett så verkar det som hon är osäker på vad hon egentligen vill själv. Hon kanske inte vill ha nåt fast förhållande för tillfället, kanske därför det resulterar till att hon springer runt med andra killar.
Personligen tycker jag också du ska strunta i henne, men om ditt hjärta eller magkänsla säger något annat, så testa gå efter det. Funkar det inte efter ett par försök så kanske du bör gå vidare.

Zeke
Tack. Har just fått veta att hon hänger med min bästa polare nu :( Jag frågade honom rakt ut och han sa -men va f*n hon är ju singel nu, hon är inte din tjej längre så vad är problemet.
Jag trodde att man kunde lita på sina närmaste vänner, men tydligen inte.

rebbe97
Han måste va en jävla idiot om han gör så !
Du borde säga vad du tycker till hnm ! Hon är ju bara en liten omogen tjej som tror att alla killar
gillar henne :s

Svara

För att svara måste du vara medlem. eller Registrera dig!

Har du glömt ditt lösenord?

Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dina användaruppgifter.

Du måst fylla i användarnamn
Angivet e-mail eller användarnamn finns inte.
Nytt lösenord är skickat till din e-post.

Vänta

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Vårt nyhetsbrev är ett bra sätt att hålla koll på uppdateringar på hemsidan, erbjudanden, events och mycket mer. Skriv in din e-postadress så missar du aldrig nåt. Som har med Libresse att göra!

Du finns redan med i vårt prenumerationslista
Du är nu tillagd i vår prenumerationslista.
Felaktig e-mail
Du måste fylla i detta fältet

Avbryt prenumeration

Vänta

Avbryt prenumerationen på vårt nyhetsbrev

Va det nåt vi sa eller gjorde? :o( Hör av dig i så fall! Vi kommer att sakna dig! Jaja, som tur är kan du ju alltid registrera dig igen om du ångrar dig.

Vi kunde inte hitta din e-post.
Du är nu borttagen från vår prenumerationslista.
Felaktig e-mail
Du måste fylla i detta fältet

Hej! Din webbläsare är för gammal.

Uppdatera till nån av de här versionerna för att få ut MAX av Libresse.se.

1.5
6.0
2.0
2.0
  • Firefox
  • Internet Explorer
  • Safari
  • Chrome

Tack för din fråga!

Eftersom vi får så många frågor till vår expert kommer vi bara att besvara frågor vi inte har svarat på tidigare på sajten.

Ta bort konto

Ditt Libresse konto är borttaget.