|
Författare
|
Meddelande
|
Publicerad
|
|
XoXoXo
|
Hej,
jag såg att några att gjort en lek i andra diskussioner. Leken går till att om jag frågar "Vad gillar du hos en kille?" så svarar en annan typ "killens ögon" och sen en fråga och så fortsätter det så.
Jag börjar:
Vad gillar du hos en kille?
|
20 mar, 2012, 18:51
|
|
Vanta
|
Med peronligheten gillar jag mest mod, civilkurage, ett glatt och lugnt sinne, vänlighet och omhändertagande. Med kroppen gillar jag mest en kille som är stor, stark, mjuk och varm. Stadiga händer och fina ögon.
Vad är det första du skulle ändra om du blev stadsminister?
|
20 mar, 2012, 21:50
|
|
XoXoXo
|
Oj, vad svårt! ehh jag skulle ändra skollagen;)
Vem gillar du mest i världen?
|
21 apr, 2012, 18:24
|
|
humdum
|
Måste bara fråga dig XoXoXo: Vad skulle du ändrat med skollagen? :)
Vem jag gillar mest? Ingen. Personerna som odlar min mat, kanske?
Om du var tvungen att döda en person: Hur skulle du då göra?
|
21 apr, 2012, 22:27
|
|
|
Användaren är borttagen
|
22 apr, 2012, 00:00
|
|
bröst
|
Borttagen av användare
|
22 apr, 2012, 01:25
|
|
bröst
|
Jag följer modet! Det gör väll alla, mer eller mindre? Fast är sjuk ointresserad av kläder.
Hur skulle du uppfostra dina barn om du hade 3 miljader? Skulle du låta dom bli bortskämda eller lära dom att ta ansvar, trotts att dom aldrig kommer behöva göra det? Hur skulle du göra om ditt barn inte fick något jobb? Skulle du ge honom pengar och riskera att det blir en vana eller se honom fattig?
(Okej lång fråga.. hoppas du fattar)
|
22 apr, 2012, 01:28
|
|
mongolito
|
jag skulle inte direkt ge dom allt dom ville ha, mer ge dom månadspeng (lite mer) och sedan fick dom lära sig att ta vara på dom pengarna, om dom tar slut på de pengarna så får de vänta tills nästa gång de får pengar av månadspengen då.
Dom får låna när som helst om dom inte har pengar men jag vill ha tillbaka en liten del i alla fall när dom skaffat jobb.
hur skulle du vilja leva om du inte skulle behöva ta hänsyn till någon annan?
Ex stil, hus, jobb, utseende, m.m
|
22 apr, 2012, 15:04
|
|
XoXoXo
|
Humdum: Jag tror att jag skulle ändrat skolmaten i vissa skolor, som inte har det så bra ;)
mongolito: Jag skulle levt rikt, typ göra vad jag vill ;-)
Om du skulle velat ändra något i ditt utseende vad skulle det va?
|
24 apr, 2012, 14:11
|
|
blommigt
|
Min näsa. Den är alldeles för stor! Vad vill du bli när du är "stor"?
|
28 apr, 2012, 00:06
|