|
Författare
|
Meddelande
|
Publicerad
|
|
bitchplease
|
Jag vet inte men min mens är typ aldrig röd ? Den har varit röd en gång av typ sex gånger, är det något fel? Plus att den kommer bara en gång per dag, ska det inte liksom komma flera gånger?
Orolig ...
|
14 apr, 2012, 17:16
|
|
bitchplease
|
Asså den är inte grön eller något sånt den är brun. Vart bara tvungen att skriva det för jag såg att det såg lite konstigt ut.
|
14 apr, 2012, 17:48
|
|
mongolito
|
Om du precis fick din mens så kan den vara lite brunaktig även i början och i slutet, om du blöder rikligt (kommer mycke) så blir den mer än rödare nyans.
Att du bara har den en dag kan också bero på att du precis fick den (det vet jag inte, men de låter som du precis fått den) De blir fler och fler dagar senare :)
|
14 apr, 2012, 18:08
|
|
bitchplease
|
Det är inte så asså den är typ tre dagar, men alltså typ det blöder bara en gång per dag menar jag. Är det fel ?
Tack för svar iaf ! :)
|
14 apr, 2012, 18:12
|
|
bitchplease
|
Snälla hjälp!
|
15 apr, 2012, 12:32
|
|
tindraj
|
Det är inget fel med det hur länge har du haft det ?? Det är olika hur länge och hur många gånger man får det per dag :) och att det är brunaktigt är heller inget fel med det det blir så beror på hur mycket du får och det brukar bli brunaktigt i början och i slutet av din mens :) Lycka till !
|
15 apr, 2012, 20:16
|
|
bitchplease
|
Jag har haft det i snart en månad :)
Tack för hjälpen :)
|
16 apr, 2012, 18:53
|