Lätta på hjärtat, sprid vidare tack!
|
Författare
|
Meddelande
|
Publicerad
|
|
Sötnosen96
|
Känslan att aldrig vara bra nog slår mig i magen hela tiden. Jag får alltid ta skiten och vill bara bort härifrån. Där jag bor är det inte normalt att skippa alkoholen för att man är rädd om sin kropp. Mina vänner förstår inte mig och jag kan inte prata med någon längre. Pallar inte vara femton.
|
14 mar, 2012, 21:27
|
|
Pandisen
|
Får ångest, varje dag. Tvångstankar, om att alla måste gilla mig. Blyg är jag som fan också...
Känns fan som om jag vill gråta hela tiden, pressen som tynger ner axlarna...
|
14 mar, 2012, 21:43
|
|
|
Borttagen av användare
|
01 jul, 2012, 12:38
|
|
|
Användaren är borttagen
|
01 jul, 2012, 12:40
|
|
|
Användaren är borttagen
|
01 jul, 2012, 18:21
|
|
Sara L97
|
Jag tycker att jag har jättetjocka lår. Jag vill verkligen ha shorts på mig. Men hur ska jag kunna ha shorts på mig om jag tänker så om mig själv?Jag tror att det största problemet sitter i självförtroendet. Jag vill ha jättesmala lår men jag vill inte svälta mig själv, för då kommer jag ändå bara att gå upp i vikt sen igen när jag börjar äta normalt. Då är det ju helt onödigt. Jag vet den underbara känslan när man trivs i shorts. Jag vill uppleva den igen. jag ska uppleva den igen.
|
07 aug, 2012, 23:12
|
|
happiness(L)
|
känner mig så värdelös, oälskad och ensam
|
07 aug, 2012, 23:37
|
|
zelda123
|
Jag vet inte vad jag ska göra.. är bara helt förvirrad, är rädd för vad som ska hända när skolan börjar. Undrar om min "bästavän" kommer vara arg på mig. Hon verkar inte bry sig längre, och vi pratar knappt. När hon såg mig verkade hon inte ens glad, hon fekj log sååå sjukt mycket det syndes mycket väl! -.- jag känner en saknad efter henne men samtidigt är jag så trött. ORKAR INTE. Varför kan det aldrig vara perfekt? alltid kommer nya problem, alltid! När ett problem förrsvinner kommer ett nytt. Fuck. Längtar till min kompis kommer hem så vi kan "haffa" killarna vi gillar hahaha. Men vågar inte hoppas för mycket... :/
- Magic happens when you believe in yourself <3
|
10 aug, 2012, 21:42
|
|
Aliccees
|
är också orolig för att skolan ska börja.. men pga att jag vill använda tampong och jag vet inte när jag ska testa det. Jag måste nog tvingas att testa på morgonen innan jag går till skolan annars får jag gå till skolan i binda vilket jag inte vill.. hur gjorde ni första gången? när var det? snälla svara och hjälp mej.
|
10 aug, 2012, 21:51
|