|
Författare
|
Meddelande
|
Publicerad
|
|
meh
|
[color=#000000]Hej,inatt hade jag sex men min bästa killkompis (ångrar det lite faktiskt) men iaf, det bara hände så snabbt han blev jätte kåt,medan jag låg där och inte var alls kåt. (Planerade inte ens att jag skulle ha sex med min bästa killkompis) Men jag ville inte säga nej. Saken var att allt hände så snabbt han fick av mig trosorna och vi försökte få in den, tillslut fick vi in den en liten bit. Han juckade fram och tillbaka i ca 10 min. Jag blev helt plötsligtjätte kissnödig och sa att jag behövde gå på toa jag kände bara hur blöt jag var. Tog även in lite papper in i slidan och torkade den.
[color=#000000]Hela natten har jag legat och har haft jätte ont i magen så jag har inte sovit något. Såg även på mobilen där jag har menskalender och då såg jag att jag har fertil dag idag och några dagar framåt.
[color=#000000]Nu undrar jag kan jag har blivit gravid?
[color=#000000]Förlåt om detta blev jätte konstigt, men jag hoppas ni förstår minsituation.
|
17 jun, 2012, 11:32
|
|
Linanil
|
ta dagen efter p-piller! Det finns hos ungdomsmottagningen, där kan du även prata mer om det som har hänt. Om din mens inte har kommit som den ska så kan du gå tillbaka till ungdomsmottagningen och göra ett graviditetstest. Det kan vara svårt att redan nu veta om du är gravid.
Du kan även köpa akut p-piller på apoteket. Hoppas det löser sig! Stressa inte upp dig bara. Du har inget att vara orolig över.
|
17 jun, 2012, 14:17
|
|
limone
|
Du kan inte märka om du blivit gravid på så kort tid. Gå till umo direkt och be om akut-piller, berätta hur det gick till och när exakt ni hade sex så kan de hjälpa dig.
Jag hoppas bara att du inte går o mår dåligt över hur det hela blev. Det var iaf inte schysst gjort av din killkompis att fråga om sex till sin tjejkompis...! I mitt huvud blir det helt fel iaf, men det är väl hur man ser saker. Jag hoppas bara att du inte blir sårad eller mår dåligt. Ta hand om dig!
|
17 jun, 2012, 23:27
|