|
Författare
|
Meddelande
|
Publicerad
|
|
Snookie
|
Hallo !
Jag behöver tips på hur man kan göra för att inte de ska höras ut när man har sex, haha!
Hemma hos min pojkvän är de tunna väggar och ja tror att de ofta hörs ut så hans föräldrar hör mig stöna, och de är ju jättepinsamt. De är många gånger ja har tänkt att jag aldrig mer får stöna eller att vi inte ska ha sex när hans föräldrar är hemma, men det blir alltid så ändå.
Så har ni några tips på hur man kan göra åt saken ? (Förutom att inte ha sex)
|
05 jul, 2012, 12:04
|
|
|
Användaren är borttagen
|
05 jul, 2012, 13:53
|
|
prietha
|
Skaffa ljuddämpande tyg och häng på väggarna :)
|
05 jul, 2012, 17:03
|
|
Storm
|
Bit i en kudde, täcke, godsedjur. Fungerar utmärkt som ljuddämpare =) Sen borde ni inte ha sex när folk är i huset, lite respektlöst. Men förstår att det är spännande och svårt att låta bli så ta ett bit-tag i något mjukt och kör så det ryker =)
|
05 jul, 2012, 21:16
|
|
Snookie
|
Musik är ju bra! :)
att sätta upp ljuddämpande tyg ser nog lite konstigt ut..;)
Jag vet att man inte borde ha det, men vi kan inte hålla oss ifrån varandra, så man glömmer att man har tänkt "aldrig mer" innan..
Brukar bita i en kudde, de fungerar sådär iochmed att jag inte andas genom näsan då , så tar ut kudden efter ett tag och andas högt.
|
05 jul, 2012, 21:43
|
|
Snookie
|
Har någon nåt annat bra tips ?
|
07 jul, 2012, 22:28
|
|
_wild_
|
Inte ha sex när andra är hemma!? Varför skulle det vara respektlöst? Konstigt, bor man hemma kan det vara svårt att få hemmet för sig själva ens en liten stund, klart man ska ha sex ändå! Men man behöver ju inte skrika eller knulla på diskbänken eller något annat när andra är hemma som kan få dem att känna sig obekväma :p
|
08 jul, 2012, 18:09
|