• 2 Inloggade användare

Författare Meddelande Publicerad

jessicadelfin
Hej allihopa! Jag är en tjej på 14 år och har ett lite problems med en sak.. det är så att jag vill super (duper) gärna skaffa en navelpiercing sedan typ 1 år tillbaka, men jag tvekar lite. Visst det är ju bara att ta ut den om man ångrar, men jag är ändå tveksam om jag ska skaffa eller inte? Så vad tycker ni? Tycker ni det är fint/fult med navelpiercing? Jag tycker att ha naturligt är också superfint, men att ha navelpiercing är det där "lilla extra" som är så fint. Så frågan till er som sakt är ,
Ska jag forsätta ha naturligt eller tycker ni jag ska skaffa en navelpiercing? :)

Gemachica
Jag har även drömt om navelpiercing sen 1 år tillbax. skall ta till hösten. rekommenderar det till dig med eftersom man inte (tror jag) kan bada med nyinlagd. + att den blir lättare infekterad.
jag tycker att det är jättefint med navelpiercing, men det är bara vad jag tycker. =)

jessicadelfin
Tack för ditt svar!:) Vad bra att du sa det, för det visste jag inte faktiskt :P Om jag ska ta den, så vill jag så snart som möjligt ta den och då blir det nog på hösten som du sa, bättre att ta det säkra före det osäkra även fast det vore askul om man kunde få ha den i sommar är det nog bättre att göra som du säger:)

VidaDeVendela
Kan någån hjälpa mig med mitt dilemma skäms dom??

Älskling4
Rekommenderar tyvärr de inte. Är så sjukt fint, har själv haft det. Tog den förra året då jag var som dig 14 år. Men den stöttes ut från kroppen så nu har jag ett fult ärr över navlen. Å de är väldigt vanligt att den stöts ut, tyvärr. Vet tyvärr många som de hänt för. Men var lycklig i ifl 7 månader då jag fick ha den ;)! Tar en vecka innan du får bada med den med :)! Men om du skaffar så rengör den noga så att du inte får infektion!

Jashin
Som Älskling4 säger så är det många som har fått problem med sin navelpiercing. De har en tendens att vandra i väg efter ett par månader och lämna ett fult ärr.

Msannie
har samma problem! Har velat ha det i 2 år snart men nu vet jag inte längre om det är värt det? är också fjorton.. tycker det är så himla fint naturligt också...

hjertatuva
jag har samma problem,är 14 snart 15 och har velat ta i över ett år men vet inte om jag vågar för det gör ju ont.tycker det är as fint att ha det min mamma och syster har det så är rätt avundsjuk :P tror nog att jag ska ta nu i höst eftersom det inte är så smart att ta det nu för det brukar bli infekterat när man badar och så..får ta hål för pappa men inte för mamma och är oxå lite osäker över hur hon skulle reagera om jag tog hål i naveln.och jag tycker att du ska ta hål! för det är ju så fint <3 :)

karins
Jag var lite sugen på navelpiercing för 1,5 år sedan och jag var nära på att ta den men jag är glad över att jag inte gjorde det för mina vänner har haft det och dem har stora fula är vid naveln och vissa har fått läskiga infektioner i magen. Plus jag tycker det ser super fräscht ut utan piercing.

Bieberfever18
Det är jättefint att ha hål i naveln! Jag hade det innan, men min kropp stötte ut den och nu har jag ett jätte fult ärr där. Även hur bra man tar hand om den kan den fortfarande stötas ut, så jag skulle nog säga att det inte är värt det. För stöter din kropp ut det kommer du få som många andra att jätte fult ärr.

Svara

För att svara måste du vara medlem. eller Registrera dig!

Har du glömt ditt lösenord?

Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dina användaruppgifter.

Du måst fylla i användarnamn
Angivet e-mail eller användarnamn finns inte.
Nytt lösenord är skickat till din e-post.

Vänta

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Vårt nyhetsbrev är ett bra sätt att hålla koll på uppdateringar på hemsidan, erbjudanden, events och mycket mer. Skriv in din e-postadress så missar du aldrig nåt. Som har med Libresse att göra!

Du finns redan med i vårt prenumerationslista
Du är nu tillagd i vår prenumerationslista.
Felaktig e-mail
Du måste fylla i detta fältet

Avbryt prenumeration

Vänta

Avbryt prenumerationen på vårt nyhetsbrev

Va det nåt vi sa eller gjorde? :o( Hör av dig i så fall! Vi kommer att sakna dig! Jaja, som tur är kan du ju alltid registrera dig igen om du ångrar dig.

Vi kunde inte hitta din e-post.
Du är nu borttagen från vår prenumerationslista.
Felaktig e-mail
Du måste fylla i detta fältet

Hej! Din webbläsare är för gammal.

Uppdatera till nån av de här versionerna för att få ut MAX av Libresse.se.

1.5
6.0
2.0
2.0
  • Firefox
  • Internet Explorer
  • Safari
  • Chrome

Tack för din fråga!

Eftersom vi får så många frågor till vår expert kommer vi bara att besvara frågor vi inte har svarat på tidigare på sajten.

Ta bort konto

Ditt Libresse konto är borttaget.