|
bröst
|
När jag var 11 minns jag att jag ofta var kåt. Jag onanerade och fantiserad och tyckte både killar och tjejer var sexiga. Jag var kåt.
Nu är jag är aldrig kåt längre. Jag är 17 år och har varit av med oskulden i tre år. Och under alla dessa tre år har jag helt saknat sexlust.
Jag är aldrig kåt. Alltså verkglien aldrig. Jag skulle kunna skita i att ha sex även om jag var mitt i förspelet, eller till och med mitt i akten. Jag hade kunnat gå där ifrån utan problem. Och jag tycker inte det är skönt heller.
Jag förstår inte. Jag har lärt mig att leva med det nu, men det första året var det riktigt jobbigt. Är jag asexuell? Kan man bli det bara sådär? För som sagt var jag ju ett riktigt kåt-barn, haha. Så varför har jag slutat? Kommer min libido att öka igen? Någonsin? Tre år har gått, så det kan väll inte vara något som kommer i perioder?
Jag vill verkligen känna lust. Vill kunna släppa alla tankar och NJUTA när jag har sex. Jag vill bli kåt igen!
|
23 jul, 2012, 00:12
|
|
Storm
|
Kanske att sexlivet inte var så fantastiskt som du väntat dig? Kanske har du slutat onanera?
Jag tror att tricket är att fortsätta onanera fast du har ett sexliv. Så gör jag och lusten är alltid på topp. Har jag stressigt eller något och inte orkar pilla på mig själv så försvinner lusten, precis som för dig.
Så jag tror att hemligheten är att du ska hålla ditt underliv uppdaterat
|
23 jul, 2012, 19:07
|
|
Storm
|
(nej, du är inte assexuell) en del kvinnor lär sig aldrig njuta av sex utan låter sin partner smeka en efter sexet. Eller så gör man det själv när han gått eller när han tittar på.
Tycker personligen att sex är skönt och jag kan få orgasm och sådär, men att komma en gång till "för hand" efteråt är helt underbart.
|
23 jul, 2012, 19:08
|
|
bröst
|
Jag onanerar. Ganska ofta. Men jag är inte kåt när jag onanerar heller, och egentligen kan jag inte hitta någon anledning till att jag onanerar.. av ren vana glider händerna ner och gör sitt jobb. Kan ligga och tänka på helt andra saker och plötsligt kommer jag.
Tack för tipset i alla fall.
Och jag tror inte att jag är asexuell för att jag inte njuter av sexet, utan för att jag inte blir kåt.. :(
|
23 jul, 2012, 22:56
|
|
bröst
|
Det man brukar säga, att man i snitt tänker på sex var tredje sekund. Det stämmer verkligen inte på mig. Jag tänker kanske på sex några minuter i veckan...
|
23 jul, 2012, 22:57
|
|
Storm
|
Hmmm... jag tror iallafall att du inte ska försöka placera dig i något fack utan ta det som du är. Kanske skulle ni ha annorlunda förspel som verkligen verkligen verkligen får dig att släppa loss? Köp "Sex och sånt" Av Tracey Kox, den vimlar av mycket bra ideer och intressanta undersökningar =) Tror du behöver lite mer för att få dig att brinna.
Sen kanske det är ett faktum att man som ung, när kroppen startar med ägglossning och allt, känner större kåthet. Man tänder på allt och det pirrar i underlivet av ingenting. Det kommer förmodligen aldrig tillbaka. Men att bli riktigt tänd och ohämmad bör inte vara svårt att uppnå om du och din partner hittar lite mer stimulans. För en del räcker det att se porr tillsammans...
|
24 jul, 2012, 07:28
|
|
Storm
|
Sen är det väl bara killar som enligt studier tänker på sex var tredje sekund...tjejer mycket mer sällan,...
|
24 jul, 2012, 07:29
|
|
bröst
|
Har faktiskt läst Sex och sånt, fast inte så onggrant kanske.. haha. Tack för svaret :)
Jag kanske måste vara kär för att kunna bli riktigt kåt?
|
29 jul, 2012, 14:33
|
|
Fnitterlisa
|
Åhåhåh jag känner såå igen mig! Har varit ungefär som för dig, har varit med min pojkvän i 3 år nu (är 19 år) och har tappat all lust. Vi måste använda olja för att få in den för numera blir jag aldrig blöt/kåt, jag kan typ hålla på och berätta vad som hänt under dagen eller något annat, det är som inte speciellt längre.. Kanske saken är att jag är otänd på honom, för han är så fruktansvärt läsbar så det inte blir nån spänning alls.
jag fattar inte vad man ska göra åt saken! Då jag onanerar gör jag det bara för att det är skönt då man kommer men kan tänka på andra saker under tiden.. Suck.
|
30 jul, 2012, 19:59
|
|
Fikanin
|
Ni borde försöka hitta en riktigt godbit som ni blir tända på !
Eller kanske försöka ha det där romantiska eller vilda sexet som man aldrig har :)
Längre förspel viska saker i varandras öron eller vrf inte ta en het dusch tsm!
|
01 aug, 2012, 07:44
|