|
Författare
|
Meddelande
|
Publicerad
|
|
meh
|
Jag har ätit första hela kartan p-piller, men sen tog jag uppehåll (vet inte varför). Men nu har jag börjat med dem och har gått en vecka. Nu börjar jag får mer finnar än vanligt, gah. Har lust att sluta med dem nu men vågar inte ta risker att min mens kommer bli oregelbunden.
Har även fått välidigt mycket sexlust, skulle typ kunna ta någon på gatan och ha sex. Detta är sjukt jobbigt och jag vet inte vad jag ska göra, för jag vill verkligen inte sabba min regelbunda mens.
Vad händer om man slutar mitt i en karta? Blir mensen oregelbunden då?
|
30 jul, 2012, 23:54
|
|
mellydelly
|
prata med med en barnmorska om att byta p-piller det finns andra som innnehåller lite olika mängder, jag bytt pågrund av att finnar och gick upp i vikt har ingen aninga om sexlust var oskuld då
|
31 jul, 2012, 15:42
|
|
limone
|
tycker också du ska gå o byta p-piller.
Å andra sidan så kanske din kropp behöver minst 3 månader på sig att vänja sig vid p-pillret och då är det ju smart att fortsätta med p-pillren utan att pausa. Det är därför barnmorskor brukar skriva ut p-piller först i 3 månader som provomgång och sen får man säga hur det gått.
|
01 aug, 2012, 13:02
|
|
Snookie
|
Jag fick också mycket finnar första två månaderna, men tänkte inte på att det var pågrund av p-pillerna, så jag köpte basiron och djuprengörande på apoteket och fortsatte med pillerna, efter ca två veckor var alla finnar borta, för att min kropp hade vant sig antagligen. :)
|
01 aug, 2012, 19:48
|