• 2 Inloggade användare

Inloggade användare

Författare Meddelande Publicerad

LillMikaela
Jag har snackat med en jämnårig kille i lite mer än ett år (han är femton, och jag fyller om nån vecka), och vi har liksom pratat via skype, videosamtal, sms osv! Och jag började bli intresserad i honom.
Och idag träffades vi för första gången. Han har tydligen haft tjejer innan mig, och jag har bara haft ett oseriöst förhållande när jag gick i typ 5:an, och jag och den killen gav varann en lätt puss, en gång.

Men somsagt, jag träffade den här killen idag. Och vi kysstes. Efter ett tag när vi hade skiljts åt så sms;a han att han älskade det. Och liksom hela kyssen kändes bra, och jag var inte alls nervös eftersom det kändes rätt!

Vi bor ungefär 12 mil ifrån varann, vilket är ganska långt att pendla. Och vi vill ju träffas mer, och en dag går ju så fort..
Jag skulle vilja att han sov hos mig, eller jag hos honom, men problemet är att mina föräldrar skulle aldrig tillåta det för dem är extremt överbeskyddande..

Finns det nåt sätt som kan jag kan göra för att övertala dem?
De vet att jag har snackat med killen ett bra tag, men de vet inte att vi gillar varann eller träffades idag.

Vad ska jag göra?

Rilakkuma
Ni får ta och träffas mera, och du får väl ta och övertala dina föräldrar att han är en bra kille. (Jag påstår inte att han är en dålig kille) - Det jag menar är att föräldrar är alltid överbeskyddande, vissa mer eller mindre, och dem vill säkert se att han tar han om dig bra, att deras dotter är i säkra händer. Dem vill ju såklart lära känna honom bättre, och hans föräldrar vill väl lära känna dig? :)
Sen kan ni ju hoppa till steg två, och fråga om ni kan få övernatta hos varandra. :)

zelda123
Har dina föräldrar träffat killen? Om inte, var hemma hos dig så dom får träffa honom så dom kan se att han är en bra kille. Försök annars övertyga dom att han är bra osv :)

Svara

För att svara måste du vara medlem. eller Registrera dig!

Har du glömt ditt lösenord?

Det är lugnt! Skicka bara in ditt användarnamn eller din e-postadress så skickar vi dina användaruppgifter.

Du måst fylla i användarnamn
Angivet e-mail eller användarnamn finns inte.
Nytt lösenord är skickat till din e-post.

Vänta

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Vårt nyhetsbrev är ett bra sätt att hålla koll på uppdateringar på hemsidan, erbjudanden, events och mycket mer. Skriv in din e-postadress så missar du aldrig nåt. Som har med Libresse att göra!

Du finns redan med i vårt prenumerationslista
Du är nu tillagd i vår prenumerationslista.
Felaktig e-mail
Du måste fylla i detta fältet

Avbryt prenumeration

Vänta

Avbryt prenumerationen på vårt nyhetsbrev

Va det nåt vi sa eller gjorde? :o( Hör av dig i så fall! Vi kommer att sakna dig! Jaja, som tur är kan du ju alltid registrera dig igen om du ångrar dig.

Vi kunde inte hitta din e-post.
Du är nu borttagen från vår prenumerationslista.
Felaktig e-mail
Du måste fylla i detta fältet

Hej! Din webbläsare är för gammal.

Uppdatera till nån av de här versionerna för att få ut MAX av Libresse.se.

1.5
6.0
2.0
2.0
  • Firefox
  • Internet Explorer
  • Safari
  • Chrome

Tack för din fråga!

Eftersom vi får så många frågor till vår expert kommer vi bara att besvara frågor vi inte har svarat på tidigare på sajten.

Ta bort konto

Ditt Libresse konto är borttaget.