Han gjorde slut på Facebook
|
Författare
|
Meddelande
|
Publicerad
|
|
zannazezz
|
Är så ledsen just nu, vet inte vart jag ska ta vägen. Min pojkvän sen 8 månader gjorde slut på Facebook, på chatten. Det var några dagar sen, men ändå. Han sa att han inte klarar av förhållanden, att han vill vara ensam men att han älskar mig orehört mycket. Men att vi kunde vara underbara vänner istället och träffas och hitta på saker. Men jag var så ledsen så jag tog bort honom som vän. Kanske för att se hur han reagera. Men han brydde sig inte. Och när jag la till honom igen så struntade han i mig. Jag skickade meddelande och frågade om han inte vill va vän och han sa "det va ju du som tog bort mig här, så jag tog för givet att du inte vill ha nåt med mig att göra". Och nu är vi inte vänner där ändå. Jag förstår inte hur han kunde göra så här. Han sa att han aldrig skulle ge upp oss och att jag var den enda som brydde sig om honom och att han aldrig skulle klara av att förlora mig. Nu gråter jag hela tiden, kan inte göra något. Och detta är inte första gången en kille gör så här, mitt förra ex gjorde likadant. Är jag ingenting värd? Han var mitt allt ;(
|
20 aug, 2012, 16:36
|
|
LillaNea
|
En kille som beter sig så är uppenbarligen inte värdig nog en person som du! Jag förstår att du fortfarande älskar honom, men du förtjänar bättre! :) Stå på dig! Om du verkligen är seriös med denna killen så tycker jag att ni ska försöka träffas och sätta er ner och prata om det som har hänt. Fråga varför han gjorde slut och om ni i alla fall inte kan försöka att vara vänner eller försöka på nytt. :) Lycka till!
|
20 aug, 2012, 18:03
|
|
Emmy01
|
Borttagen av användare
|
20 aug, 2012, 19:28
|
|
Emmy01
|
Borttagen av användare
|
20 aug, 2012, 19:29
|
|
Emmy01
|
Borttagen av användare
|
20 aug, 2012, 19:30
|
|
Älskling4
|
Vet hur du mår. Var ett år sedan jag kände så nu. Å det tar tid för sår att läka, men låt det ta tid å gråt ut! Fråga om ni ska prata om de, vilket nog ä bäst om ni ska vara vänner. Men är inte så lätt att vara bara vän med ngn man älskar.. Men ni kanske lyckas! Lycka t å ta hand om dig!
|
20 aug, 2012, 22:22
|
|
|
Användaren är borttagen
|
20 aug, 2012, 22:57
|
|
Emmy01
|
ta det det lungt glöm honom. Jag förstår att han var ditt allt men du förtjänar någon bättre! Lycka till. C:
|
21 aug, 2012, 10:56
|
|
zannazezz
|
Nu har jag haft kontakt med honom igen. Efter att ha lagt ut fula bilder på honom på internet blev han arg och mailade mig. Han sa också förlåt för att han gjorde slut på facebook och ville vara vänner. Men jag vet inte. Kan man verkligen ursäkta sånt beteende? Han sa också att det är det enda han har gjort mot mig. Jag var en usel flickvän tyckte han. Jag sa att han inte brydde sig om mig tiden efteråt, då jag mådde skit och ville dö. Det ursäktar han sig med att han själv inte mådde bra. Så bara för att han säger förlåt så är han inget svin? Han vill säkert bara slippa skitsnacket.
|
14 mar, 2013, 13:43
|
|
humdum
|
Men eyeyey, vänta lite här nu! Du verkar ju inte ha betett dig särskilt bra mot honom heller (genom att lägga ut "fula" bilder på honom på internet) och du borde be om ursäkt till honom för det.
Och det sista, han sa ju först att han inte mådde bra och inte klarade av ett förhållande just då - vilket du borde accepterat. Så du visste ju att han mådde dåligt, det var ju ingenting han sa efteråt som "ursäkt" för att inte ha hört av sig till dig, eller hur?
|
14 mar, 2013, 14:28
|